donderdag 3 oktober 2013

Madame Moustache en Ontwerpfabriek Snor

 Madame Moustache73 bestaat iets meer dan een jaar. Zonder duidelijk beeld waar ik over zou bloggen en hoe dat vorm zou moeten krijgen ben ik in juni 2012 begonnen. Mevrouw Snor was al bezet, zelfs in het engels en frans. Met mijn geboortejaar achter Madame Moustache begon ik mijn blog. Hoeveel vaart zou het nu eigenlijk lopen?




Nou, vaart genoeg. 2 Binnenkijkers, meer dan 22000 pageviews, veel lieve volgers en een hoop leuke opdrachten verder sta ik nu op een punt dat Madame Moustache73 een nieuwe naam krijgt. Een nederlandse naam, zonder cijfers. Eentje die gemakkelijk in het gehoor ligt en goed is te vinden. Een naam die bij mijn drukke, creatieve hoofd weergeeft (een creatief fabriekje) en meer past bij eventuele toekomstplannen. De "snor" is gebleven. Vanaf nu kun je me volgen op ontwerpfabrieksnor.blogspot.nl




Het blog blijft hetzelfde, de posts zijn allemaal meeverhuisd, evenals alle berichten. Uiteraard ga ik gewoon op deze voet verder. Hetzelfde blog, onder een andere naam. Want dit is wat echt bij mij past. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten